بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

چگونه دندانهای خود را به طور طبیعی در خانه سفید کنیم ؟

چگونه دندانهای خود را به طور طبیعی در خانه سفید  کنیم ؟
رنگ طبیعی دندانهای انسان زرد کمرنگ است و سفید نیست. علیرغم این واقعیت ، امروزه دندانهای سفید به عنوان نمادی از یک لبخند سالم و زیبا و یکی از  استانداردهای زیبایی مدرن ، شناخته می شود.
اگرچه رنگ سفید رنگ طبیعی آنها نیست ، اما دندانها به درمان های سفید کننده پاسخگو هستند. بیشتر افرادی که می خواهند دندان های خود را سفید کنند ، با استفاده از نوارهای سفید کننده  این کار را انجام می دهند. بلیچینگ دندان یکی از سریعترین و مؤثرترین روش ها برای سفید کردن دندان های شما است. با این حال ، دندان بسیاری از افراد برای هرگونه درمان سفیدی که شامل بلیچینگ باشد به دلیل موادی همچون پراکسید هیدرژن ، بیش از حد حساس هستند. بقیه افراد نیز به سادگی نمی توانند قیمت گران بلیچینگ ها را به دندانپزشک بپردازند. اگر می خواهید لبخند جذاب تری داشته باشید بدون اینکه به بلیچینگ و یا دیگر روشهای پر ریسک و گران متوسل شوید ، بسیاری از روش های سفید کننده طبیعی دندان  وجود دارد که بسیار ایمن تر و ارزان تر  هستند.

1- استفاده از زغال فعال شده 

 سفید کردن دندان توسط زغال چوب از نظر علمی اثبات نشده است ، اما هزاران نفر از نتایج حاصل از ساییدن دندان های خود با ذغال راضی بوده اند و استفاده آنرا پیشنهاد کزده اند . ذغال فعال ، سموم را از دندانهای شما بیرون می کشد تا بطور طبیعی لکه های عمیق  بیرون آمده و پلاک های چسبنده ای را که باعث ایجاد  لکه  روی سطح مینای دندان می شود ، کاهش یابد .  زبانه های مسواک  ، استفاده از زغال فعال را آسانتر از همیشه می کنند.  زغال های فعال ،  قابل جویدن هستند ، بنابراین می توانید قبل از مسواک زدن روی دندان ، یکی را داخل دهان بگذارید و آنرا  خرد کنید. به علاوه ، آنها به طور طبیعی دارای طعم دلچسبی هستند که مسواک زدن را با ذغال خوشمزه تر می کنند.
 
 

2- شستشوی دندان ها با روغن نارگیل :

اگر قبلاً در مورد روش های سفید کننده طبیعی تحقیقاتی انجام داده باشید ، احتمالاً از شستشو دندان با روغن شنیده اید. این روش یک درمان طبیعی باستانی  است که شامل هر روز 15-20 دقیقه شستشو دهان و دندان با یک قاشق روغن  است. روغن دارای خواص ضد باکتریایی است که باعث کاهش باکتری های موجود در دهان و شکستن پلاک روی سطح دندان های شما می شود. شستشو با روغن به میزان قابل توجهی باعث می شود دندانهای شما سفیدتر و روشن تر شود. شما می توانید تقریباً هر روغنی را استفاده کنید ، اما روغن نارگیل محبوبترین و خوشایندترین انتخاب برای استفاده از روغن های مدرن است. بیش از 50 درصد روغن نارگیل از یک اسید چرب زنجیره متوسط به نام لوریک اسید تشکیل می شود و در واقع روغن نارگیل منبع غنی لوریک اسید است.
بدن انسان لوریک اسید را تجزیه کرده و ترکیبی با عنوان گلیسریل لورات را ایجاد می کند که خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی طبیعی دارد. بر اساس تحقیقات، لوریک اسید در کشتن این پاتوژن ها موثرتر از اسید های چرب اشباع است. روغن نارگیل پلاک های بر روی دندان های شما را از بین برده و از پوسیدگی آن جلوگیری می کند . اگر نمی خواهید هر روز صبح روغن را داخل دهان بنوشید ، به جای آن ،می توانید از دهانشویه های مبتنی بر روغن نارگیل با طعم تازه و طبیعی ، با 2 تا 3 بار در روز و هر بار 1تا 2 دقیقه استفاده کنید .
 

3-  سفید کردن دندان با توت فرنگی :

برای سفید کردن دندان خود حتی می توانید از توت فرنگی استفاده کنید تا دندان های شما کمی روشن تر شود. استفاده از توت فرنگی موثرترین روش سفید کردن در خانه نیست ، اما روشی ارزشمند برای سفید کردن و درخشندگی است.  توت فرنگی را با جوش شیرین مخلوط کنید و آنرا به شکل خمیر در بیاورید . خمیر راسپس مانند خمیر دندان روی دندان های خود بزنید و بگذارید پنج دقیقه قبل از شستشو بر روی دندان های شما بنشیند. جوش شیرین باعث کاهش پلاک های روی دندان شده و اسید مالیک موجود در توت فرنگی لکه ها را از سطح دندان های شما بلند می کند تا هرگونه تغییر رنگ یا تیرگی  را کاهش دهد.

 

 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.