بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

32 راز زیبایی که کسی به شما نمی گوید

32 راز زیبایی که کسی به شما نمی گوید
اگرچه ، آرایشگران حرفه ای نکات و ترفندهای خود را پنهان می کنند ، اما برای پی بردن به این رازها شما مجبور نیستید ساعت ها وقت  بگذرانید . ما در این مقاله  32 نکته زیبایی را برای شما قرار داده ایم که مطمئناً به شما کمک می کند تا زیبایی شما کامل تر شده و به یک آرایشگر حرفه ای در خانه تبدیل شوید .

 1- استفاده از قاشق های پلاستیکی :

کشیدن ریمل بر روی مژه های پایینی شما می تواند تا حدی مشکل باشد ، زیرا گاهی اوقات مقداری از ریمل بر روی پوست  قسمت پایینی مژه ها کشید خواهد شد. این جاست  که یک قاشق پلاستیکی می تواند مفید باشد. قبل از استفاده از ریمل ، قاشق را در قسمت پایین مژه ها قرار دهید تا مانع از کشیده شدن آن بر روی پوست شوید و سطحی یکنواخت تر را به شما دهد. این کار  به شما کمک می کند تا پس از اتمام کار ، مژه هایی  ضخیم و پر تر داشته باشید .

ریمل

2- نوار چسب :

این ترفند خانگی روزمره می تواند به یک استنسیل چشم کامل تبدیل شود. این ترفند می تواند در استفاده از سایه ها و آسترها شما را یاری کند. به خصوص اگر سعی در دستیابی به یک آرایش  چشم گربه دارید. استفاده از نوار چسبنده در گوشه چشم شما می تواند به شما در رسیدن به منظره زیبا در هر دو چشم  شما کمک کند. نکته اصلی این است که نوار چسب را روی قسمت  بالای دست خود قرار داده و چسبندگی آنرا کمی از بین برده و سپس آن را در کناره های چشم خود قرار دهید و بعد  شما آماده هستید.
مداد چشم
 3- مرطوب سازی لب ها  : 

رژ لب ها به خصوص اگر اغلب از رژ لب مایع استفاده می کنید، تقریباً همیشه روی لب شما خشک می شود.  رژ لب ها تمایل دارند رطوبت را از لبان شما بیرون بکشند و آنها را خشک و پوسته پوسته کنند. نکته اصلی داشتن لبهای صاف بدون در نظر گرفتن اینکه رژ لب را زیاد یا کم  استفاده می کنید لایه برداری لب است . با لایه برداری از لب ، پوست مرده را از بین می برید و لب های خود را دوباره زنده می کنید.  شما می توانید یک اسکراب لب بخرید یا با مخلوط کردن شکر ، عسل و روغن نارگیل با هم می توانید یک اسکراب لب را بسازید. بعد از مخلوط کردن آن ، لب های خود را به آرامی با آن مالیده و با آب گرمآنرا از بین ببرید. پس از انجام این کار لبهایتان یک بار دیگر صاف به نظر می رسند و احساس راحتی می کنند.
رژ لب

  4- تقویت شکل چشم ها :

وقتی صحبت از آرایش چشم می شود نه تنها انتخاب رنگ شما  اهمیت دارد بلکه نحوه قرارگیری رنگ و خط چشم نیز بسیار مهم است. با تغییر مکان هایی درچشم که سایه های تیره یا روشن تر را در آن قرار می دهید ، قادر خواهید بود ظاهر چشم خود را تغییر دهید و حتی چشمان خود را عریض تر نشان دهید  ،  با فهمیدن  انواع شکل چشم ، گزینه های بی پایانی در مقابل شما قرار می گیرد که می توانید ظاهر و زیبایی خود را دگرگون کنید .
 
سایه چشم

5- استفاده از سایه های پر طراوت و جذاب :

 ابتدا بر روی لبه های چشم خود یک پایه سفید با استفاده از خط چشم ایجاد کنید سپس از یک سایه چشم زنده و پر طراوت بر روی آن استفاده کنید زمانی که رنگ های آن مخلوط شد شما آماده هستید .

سایه چشم

 
   6- مژه های  مصنوعی :

نحوه به نظر رسیدن مژه های مصنوعی همیشه یکی از مشکلات خانم ها است . با این حال ، همه ما عاشق نگاه چشمگیر و مژه های بلند هستیم زیرا آنها چشمان ما را باز می کنند و باعث می شوند بیدارتر به نظر برسیم. در اینجا چند نکته برتر  و بدون دردسر برای طبیعی تر شدن مژه های مصنوعی  ارائه شده است.  

ریملی بزنید که یک برس نازک داشته باشد -  هرچه  برس نازک تر  باشد  آسان تر می توانید همه موهای مژه را گرفته  و آنها را موج دار کنید.

همیشه مژه های خود را قبل از استفاده از ریمل فر کنیداین کار به شما کمک کند تا مژه های شما بلندتر به نظر برسد .

 بالا و پایین خود مژه های خود به یک اندازه   بچرخانید . 

2-3 لایه از ریمل کافی است بیشتر از دو یا سه بار مژه های شما سنگین شده و چشمهای شما اذیت می شود .
ریمل اسنس


 7- لیفت ابرو :

تاحالا توجه کرده اید که چرا برخی از خانم ها تمایل دارند که قوس کاملی را در ابروی خود داشته باشند. به نظر می رسد که این کار باعث می شود چشمان آنها بسیار بازتر و بیدارتر از آنچه که همیشه انجام داده اند به نظر برسد. خوب این ترفند همان لیفت ابرو است در ادامه نحوه انجام این کار آورده شده است. یک خط چشم صورتی مات را بخرید و آن را زیر ابروهای خود بکشید بجای اینکه بخواهید آن را درون پوست مخلوط کنید تا غیر قابل کشف باشد. آنچه این کار را انجام می دهد این است که فورا بدون هیچ زحمتی به شما لیفت چشم می بخشد ، رنگ های روشن تر به ابروهای  شما به طور طبیعی قوس می بخشد و آن ها را بلند تر نشان می دهد .
بهترین مداد چشم

8-  با دایره های تاریک صورت خود خداحافظی کنید :

اگر از حلقه های تیره در زیر چشمان خود رنج می برید ، این نکته به شما کمک می کند تا یک بار و برای همیشه از شر آنها خلاص شوید. 20 دقیقه قبل از انجام آرایش ، چند برش خیار را در فریزر خود قرار دهید. بعد از 10 دقیقه آنها را بیرون بیاورید و آنها را در زیر چشم های خود در جایی که که حلقه های تیره شما هستند  قرار دهید . حدود 10 دقیقه خیارها را در آن منطقه نگه دارید تا زمانی که  آنها گرم شوند. پس از گرم شدن آنها را بردارید و دایره های تاریک شما 80٪ کاهش یابد! مواد مغذی و ویتامین های موجود در خیار پوست را پر کرده و به پوست شما مجدداً آبرسانی می کند تا بدین ترتیب از  دایره های تیره روی پوست شما کاسته شود.
ماسک صورت
9- برس کشیدن به سمت پایین :

 شما همیشه  در استفاده از مرطوب کننده و سرم در  صورت خود به سمت بالا استفاده می کنید تا از نمایش خطوط و چین و چروکهای ظریف جلوگیری کنید ، اما این کار کاملاً در استفاده از یک برس آرایشی برای مالیدن کرم پودر  و فاندیشن برعکس است.برای اعمال فاندیشن از برس ها و  با حرکتی رو به پایین استفاده کنید. بیشتر افراد با موهای بسیار ریزی در روی صورت متولد می شوند  ، بنابراین همیشه در استفاده از این برس ها از  حرکتی رو به پایین استفاده کنیدتا پوست شما صاف به نظر برسد .
پنکیک

10- شکل ابروها :

بسیاری از ما در آرایبش  ابروهایمان را نادیده می گیریم یا در اکثر مواقع به آنها آسیب می زنیم . ابروهای شما به منزله قاب صورت شما هستند آنها شکل ظاهری صورت شما روا تقویت می کنند و مانند یک قاب صورت شما را در خود جای می دهند و ویزگی های ظاهری که شما دوست دارید را به نمایش می گذارند. شکل ابروهای  شما باید با توجه به شکل صورت شما مشخص شود. قاعده ای که باید دنبال کنید هرچه شکل صورت شما گرد تر است باید قوس کمتری داشته باشد . بنابراین دفعه بعد  روی صورت خود تمرکز کنید و ابروهای خود را مرتب کنید تا به بهترین ظاهر برای خود دست پیدا کنید.
مداد ابرو
 
11- استفاده مجدد از لوازم آرایش :
 
در بیشتر مواقع پس از استفاده از ریمل های قدیمی ما ریمل ها را به دور می اندازیم ، اما آیا می دانید که برس های ریمل می تواند برای زیبایی شما مجدد استفاده شود ؟
 
برس ریمل خود را بشویید و وقتی می خواهید ابروهای خود را در یک جا ثابت نگه دارید کمی اسپری مو به آن زده و با استفاده از برس ریمل خود به آن حالت دهید .یا اینکه  اگر می خواهید ابروهای باریکی داشته باشید ، می توانید کمی سایه چشم به ابروهای خود مالیده و آنرا شانه کنید  .
ریمل دوسه
 
12- پاکسازی ریمل :
 
قبل از استفاده از ریمل همیشه مطمئن شوید که برس آن صاف و تمیز است . در بعضی از اوقات ، ممکن است بر روی برس آن اجسام خارجی بشیند و به چشمهای شما آسیب بزند .
 
ریمل اسنس صورتی
13 - پنهان کردن مناسب لکه های صورت :
 
بسیاری از اوقات ما ازپنهان کردن لکه های قرمز روی صورت خود نا امید می شویم  و در این شرایط یک کانسیلر ساده آن را کامل نمی پوشاند زیرا قرمزی به اوج خود می رسد. بهترین روش برای پنهان کردن لکه های قرمز استفاده از کانسیلرهای سبز در ابتدا است.
 
این نوع از کانسیلر ها  را به خوبی در پوست مخلوط کرده و سپس کانسیلر خود را از بالا بمالید. این  کار باعث می شود قرمزی و لکه های پوستی شما محو می شود. پس از اتمام کار شما به سختی قادر خواهید بود تا ببینید که در اینجا لکه ای وجود داشته است.
میک اپ
 
 
 
 
 
 
 
14- لب های خود را برجسته کنید :
 
بیایید با این حقیقت روبرو شویم که همه ما با لب های آنجلینا جولی متولد نشده ایم ، اما همه ما می توانیم بدون نیاز به تزریق ژل و یا محصولات بسیار زیادی یک لب  پر و دارای حجم درست کنیم. نکته اصلی استفاده از رنگ روشنتر در مرکز لب شماست. با استفاده از یک رنگ روشن تر در مرکز لب های خود ، این تاثیر جالب را بر روی لب های بگدارید . اگر می خواهید لبهای خود را بزرگتر نیز نشان دهید  حتی می توانید از پودرهای برجسته کننده نیز در مرکز لب خود استفاده کنید. نکته اصلی ایجاد کنتراست بر روی لبها است . یکی دیگر از راه های عالی برای برجسته نشان دادن لب ها استفاده از براق کننده های روشن روی رژ لب مورد علاقه شما است. براق کننده های  روشن باعث می شود لب های شما حجیم تر و پر رنگ تر به نظر برسد.
 
برجسته کردن لب
 
15 - رژ لب مایع خود را ماندگار کنید :
رژ لبهای مایع تمایل زیادی به ماندن طولانی مدت دارند به خصوص اگر در طول روز کمتر چیزی بخورید. با این حال ، بعضی اوقات آنها می توانند درست در وسط لب شما محو شوند ، این اتفاق ممکن است برای بعضی ها آزار دهنده باشد. نکته اصلی برای حفظ رژ لب مایع بدون نیاز به استفاده مجدد از آن در طول روز ، استفاده از مالیدن دو لایه از آن  به جای یکبار و اجازه دادن به خشک شدن آن است . همیشه یک لایه از رژ لب مایع مورد نظر خود بمالید و  یک یا دو دقیقه صبر کنید تا آن  خشک شود  و سپس یک لایه دیگر از رژ لب مایع را در بالا بمالید. برای محافظت بیشتر از رژ لب های خود، از مصرف غذاهای چرب خودداری کنید زیرا تمایل به تجزیه فرمول رژلب مایع دارند.
مرطوب کردن لب

16- روغن نارگیل :
روغن نارگیل تغییرات انقلابی را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. شما می توانید روغن نارگیل را برای هر کاری و هر چیزی که نیاز دارید استفاده کنید. این محصول یک نرم کننده مو فوق العاده ، کرم از بین برنده مو ، روغن صورت ، ژل سفید کننده دندان ، مرطوب کننده پوست و حتی تحت درمان کننده های لکه های چشم است. در حقیقت کاربردهای های  روغن نارگیل بی انتها است. دفعه بعدی که در خانه محصولات مراقبت پوست شما تمام شد ، روغن نارگیل را امتحان کنید.
 
روغن نارگیل
 
 
17- ناخن های خود را خشک کنید:
لاک زدن و نقاشی بر روی ناخن  همیشه بسیار لذت بخش است  تا زمانی که کار مهمی  برای انجام ندارید زیرا خشک شدن ناخن های شما ساعت ها طول می کشد. همیشه برای اکثر خانم ها به نظر می رسد منتظر ماندن برای خشک شدن لاک بر روی ناخن بسیار خسته کننده و زجر آور است.خوب اگر عجله دارید و هیچ گونه اسپری خشک کردن فوری در اطراف خود ندارید ، همیشه می توانید ناخن های خود را در در آب یخ فرو کنید. به سادگی دست های مرطوب خود را درون آب یخ فرو کنید تا فوراً ناخن هایتان خشک شود. این نکته 5 دقیقه طول می کشد وبعد از آن ناخن های شما آماده خواهد بود.
ناخن
18- مات کردن ناخن ها :
آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه بعضی از خانمها همیشه مانیکور مات دارند؟ در واقع  شما می توانید هر نوع لاک ماتی  را که دوست دارید به سادگی با استفاده از این ترفند ایجاد کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ناخن های خود را به مدت حدود 5 ثانیه بخار دهید و تماشا کنید که لاک های شما کاملاً مات می شود.پس دفعه بعدی در صورت پختن ماکارونی یا سبزیجات بسیار خوب است که  به فکر ناخن های خود نیز باشید  در حدود 5 ثانیه ، ناخن شما کاملاً مات خواهد شد. فراموش نکنید که دست خود را حداقل  5 اینچ از بخار دور کنید تا در این روند دچار سوختگی نشوید.

مات کردن ناخن ها

19- فاندیشن با روغن صورت :
اگر پوست خشکی دارید یا از پوست مرطوب و تازه لذت می برید ، این ترفند فقط برای شما در نظر گرفته شده است. در طول تابستان ، ما تمایل به استفاده از آرایش کمتری داریم ، اما ما هنوز هم می خواهیم تمام نواقصی را که دوست نداریم پنهان کنیم. بگذارید فاندیشن و کرم پودر ها گاهی اوقات کمی سنگین روی پوست شود. در این مواقع است که روغن صورت مفید است .شما می توانید 2 قطره از روغن صورت مورد علاقه خود را به فاندیشن خود بیافزایید تا کرم مرطوب کننده بی نقص مناسب شما ایجاد شود. این کرم ترکیبی زیبایی نه تنها پوست شما را آبرسانی می کند بلکه باعث می شود در  تابستان ، پوست شما بیشتر بدرخشد .
 
روغن صورت

 20- تیز کردن خط  چشم :
 تیز کردن خط چشم ، لب و هر مداد زیبایی دیگری در صورت گرم بودن مداد شما می تواند دردسر ساز باشد. مداد چشم گرم در صورت قرار دادن آن در داخل تیزکن خرد می شود. برای جلوگیری از این اتفاق می خواهید قبل از تیز کردن آنها مدادهای آرایشی خود را به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید. پس از خنک شدن ، شما می توانید آنها را با سهولت تیز کنید و یک خط واضح بر روی چشمان خود به دست خواهید آورد.
خط چشم
21- برس با حرکت چرخش :
 قرمز کردن گونه ها نه تنها باعث می شود شما جوانتر و شادابتر تر به نظر برسید بلکه گونه های شما رو پر تر نیز نشان می دهد .  در هنگام قرمز کردن گونه ها سعی کنید برس راخود بپیچانید تا رنگ طبیعی پوستی بیشتری داشته باشید.
برس صورت
 
22- به موهای خود زیاد دست نزنید :
اگر موهای مستعد وز شدن دارید ، زمانی که موهای شما خیس است از لمس کردن آن بپرهیزید. موهای مرطوب هنگامی که لمس می شوند اغلب خیلی سریع شروع به وز شدن می کنند. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق هنگامی که موهای خود را به دلخواه خود آرایش کردید دیگر به آن دست نزنید.این نه تنها مانع از وز شدن آن می شود بلکه اگر موهای مجعد دارید موهای شما دست نخورده خواهد بود. هرچه موهای خود را کمتر لمس کنید ، فرهای شما بهتر خواهد بود و موهای شما دست نخورده تر خواهد شد.
مراقبت از مو

23- بافتن مو :
 بافتن  مو هنگامی که مرطوب است باعث می شود موهای شما ، موج های زیبا و جالبی پیدا کند این ترفند را حتما در خانه امتحان کرده و نتایج جالب آنرا ببینید با این ترفند دیگر نیازی به وسایل داغ کننده نخواهید داشت .
بافتن مو

24-  با روغن نارگیل آرایش خود را پاک کنید :

پیدا کردن یک پاک کننده آرایش چشم که تمام آرایش شما را از بین می برد و  در عین حال چشم شما را تحریک نمی کند کار آسانی نیست . دلیل این امر این است که بیشترپاک کننده های آرایش چشم ،دستمال مرطوب یا لوسیون ها دارای مواد آغشته به الکل هستند.یک روش آسان برای از بین بردن آرایش چشم بدون نگرانی از تحریک ، استفاده از روغن نارگیل است.  شما می توانید به سادگی یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را در مایکروویو ذوب کنید سپس پنبه ای کوچک را درون آن فرو کنید و چشمان خود را پاک کنید. شما می توانید تمام آرایش چشم خود را از جمله ریمل ضد آب را در چشم به هم زدنی پاک کنید.
خرید روغن نارگیل

25- آب زیادی بنوشید

این ممکن است به عنوان یک نکته زیبایی به نظر نرسد اما باور کنید که این یکی از مهمترین نکات زیبایی است که در این لیست قرار خواهد گرفت. نوشیدن آب نه تنها برای بدن و نحوه عملکرد آن بسیار ضروری است بلکه برای پوست شما نیز شگفت انگیز است. نوشیدن آب پوست شما را آبرسانی می کند ، بنابراین همیشه مرطوب و شاداب به نظر می رسد.به رفع لک های آکنه و ایجاد شده در اثر افزایش سن کمک می کند ، به رشد مو و ناخن و به سلولیت نیز کمک می کند. نوشیدن حجم مناسبی از آب می تواند به شما در کاهش علامت های سلولیت در هر کجای بدن کمک کند.

خرید آب معدنی


26- اسکراب قهوه برای کاهش سلولیت :
دقیقاً مانند نکته فوق که آب کافی می تواند به کاهش ظاهر سلولیت کمک کند ،یک اسکراب قهوه  نیز  در این جهت مفید است. این امر به دلیل آنتی اکسیدان موجود در قهوه است که به کوچک شدن سلولهای چربی موجود در آن کمک کرده ، علائم سلولیت مزاحم را احاطه کرده و حذف می کند. نکته اصلی این اسکراب استفاده از آن 3-4 بار در هفته است و پوست را با حرکت های دایره ای شستشو دهید. با حرکات دایره ای شما به تجزیه سلول های چربی در منطقه آسیب دیده کمک خواهید کرد.تمام آنچه شما نیاز دارید یک فنجان قهوه ، یک فنجان قند قهوه ای و 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل است. همه را با هم مخلوط کرده و پوست خود را خیلی خوب بشویید. بعد از 2 هفته قادر خواهید بود تفاوت در نحوه پوست خود را مشاهده کنید.

اسکراب قهوه

27- استفاده از یک لایه پایه لاک :
هنگامی که ناخن های خود را لاک می زنید ، ایجاد یک پایه برای لاک شما ضروری است .این کار باعث می شود ناخن های شمااز لکه ها محافظت شود  و به روند زیبایی لاک شما کمک می کند.روکش پایه ای که روی ناخن های خود استفاده می کنید از تغییر رنگ ناخن های شما بدون در نظر گرفتن اینکه رنگ ناخن شما تیره یا رنگدانه است ، جلوگیری می کند. همچنین به حفظ رنگ ناخن شما برای مدت زمان طولانی کمک خواهد کرد.

لاک ناخن

28-  استفاده از پالم لب :
  قبل ازخواب از پالم لب استفاده کرده و لبهای خود را مرطوب کنید .اگر می خواهید با لب های مرطوب و جذاب از خواب بیدار شوید ، همیشه قبل از رفتن به رختخواب از پالم لب استفاده کنید. لازم به یادآوری است که پوست روی لبهای ما بسیار نازک و حساس است. این در واقع یکی از اولین مکانهایی است که زنان متوجه چین و چروک های بیشتری می شوند. دلیل این امر پوست نازکی است که روی لب ها قرار دارد و دو برابر سریعتر از پوست روی بدن رطوبت خود را از دست می دهد.

خرید پالم لب
 
29- پاک کردن موهای زائد :
 زمانی که در حال از بین بردن موهای زائد بدن خود هستید بدلیل ریز بودن این موها این کار بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود . شما می توانید از یک مسواک قدیمی استفاده کرده بر روی آن اسپری مو را زده و این  موها را جمع کنید .

موهای زائد

30- پر پشت کردن مو با سایه چشم :
اگر نقاطی از موی شما کم پشت به نظر می رسد و یا نازک شده و خط موی شما خالی شده است  می توانید از این ترفند برای از بین بردن این مشکل استفاده کنید .سایه چشم شما می تواند کم پشتی موهای شما را پنهان کند و انرا پرتر  نشان دهد . یک سایه چشم مطابق با رنگ موی خود انتخاب کرده با یک برس کوچک اطرف موهای خود بکشید تا لکه های نازک خالی پر شوند .پس از اتمام کار موهای خود را شانه کنید .
 
سایه چشم

31-  ضد جوش :
 اگر شما هم بر روی پوست خود جوش های قرمز دارید راه حل شما همین نزدیکی ها است . سیر دارای خواص ضد التهابی است که قرمزی روی پوست شما را تسکین می دهد و اندازه آنرا کوچک می کند . قبل از خواب یک تکه کوچک را بر روی آن قرار دهید تا صبح اندازه آن التهاب کوچک تر شود .
ضد جوش
 
 

32- استفاده از روغن زیتون :
درهنگام مانیکور کردن ممکن است پوست اطراف ناخن های شما آسیب دیده و ظاهر بدی پیدا کند . برای رفع این مشکل شما می توانید از روغن زیتون استفاده کنید . روغن زیتون به پوست شما نفوذ کرده و آنرا ترمیم می کند .این روغن بسیار سبک است اما در عین حال چسبندگی هم ندارد و چربی ها را به خود جذب می کند .
مانیکور

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.