بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

بهترین ظرف غذای برقی چه مارکی خوبه

بهترین ظرف غذای برقی چه مارکی خوبه
دیگر لازم نیست در صف محل کار منتظر بمانید تا ناهار خود را در مایکروویو گرم کنید که دیگران از آن استفاده می کنند و به سختی تمیز می شود. فقط کافی است آن غذاهای خوشمزه را در ظرف غذای برقی بریزید ، آن را به یک پریز  220 ولت وصل کنید، 20 تا 30 دقیقه صبر کنید و هر جا که هستید یک غذای گرم، خوشمزه و سالم بخورید. ظروف غذای برقی یک سینی جداشدنی  استیل دارد که به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. حتی می توانید غذای پخته شده خود را آماده کنید و تا صبح در سینی استیل و ظرف پلاستیکی در یخچال نگهداری کنید. حتی این ظرف ها ضد نشت است، بنابراین می توانید با خیال راحت از آن برای سوپ و خورش استفاده کنید. فقط 20 تا 30 دقیقه قبل از اینکه بخواهید غذا بخورید، سیم برق مناسب را وصل کنید. هنگامی که چراغ نشانگر روشن است، فرآیند گرمایش در حین کار شروع می شود.


این اختراع شگفت انگیز دارای مکانیزم گرمایش سریع بهینه و کارآمد در مصرف انرژی است. درب ضد هوا، غذای شما را مرطوب و تازه نگه می دارد در حالی که دریچه بخار اجازه می دهد تا بخار هنگام گرم کردن خارج شود. گرمکن غذا از مواد پلاستیکی ایمن و سازگار با محیط زیست با درجه حرارت بالا و فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است. ظرف استیل بسیار راحت تمیز می شود و نچسب است. این دستگاه دارای یک دسته مخفی ارگونومیک برای حمل آسان و همچنین یک محفظه برای چنگال و قاشق استیل ضد زنگ است. یک کیف حمل ظریف نیز برای نگهداری جعبه ناهار و همچنین سیم های برق برای نگهداری یا حمل و نقل آسان ارائه شده است. این موارد این لانچ باکس برقی را به مجموعه ای کامل برای همه چیزهایی که برای لذت بردن از غذاخوری عالی نیاز دارید تبدیل می کند. 

پارامترهای مهم در تصمیم گیری خرید
اندازه: ممکن است در کیف شما جا نشود پس حتما قبل از خرید ابعاد آنرا چک کنید
مدت زمان گرم کردن: بعضی از مدل ها 15 دقیقه و بعضی ها حتی بیشتر از یکساعت نیاز به گرم کردن دارند
شکل ظرف: به طور کلی ظروف گرد نسبت به مستطیل سریع تر گرم میشوند.
قابلیت شستشو بو نگرفتن: مدلی را انتخاب کنید که اجزای داخلی آن به راحتی جدا شده و قابل شستشو باشد به طوری که مواد غذایی داخل بعضی از قسمت ها نیفتد و فاسد شود.
وزن: دقت کنید که ظرف وزن مناسبی داشته باشد چون اکثر اوقات درون کیف یا کوله شما خواهد بود.



ظرف غذای برقی چگونه کار می کند؟
گرم کردن سریع یک وعده غذایی هرگز راحت تر از این نبوده است. استفاده از آن بسیار ساده است، کافی است کابل برق مناسب را 20 تا 30 دقیقه قبل از زمان غذا خوردن مورد نظر خود وصل کنید و از یک غذای خانگی گرم و سالم در هر مکانی لذت ببرید. همچنین این ظروف در حین کار غذا را گرم نگه می دارد. برخی از مدل‌ها دارای دکمه پاور برای کنترل آسان/خاموش هستند. و این دقیقاً همان کاری است که یک لانچ باکس الکترونیکی می تواند انجام دهد.  بنابراین می توانید به معنای واقعی کلمه آن را به هر کجای دنیا برای صرف غذای راحت و شاد ببرید. برخی از مدل‌های رده بالاتر توانایی گرم کردن غذا با استفاده از باتری را فراهم می‌کنند در حالی که برخی دیگر به کاربر امکان کنترل و تنظیم دمای مورد نظر و همچنین زمان شروع گرم کردن را از طریق یک برنامه تلفن می‌دهند. برخی ادعا می‌کنند که می‌توانند غذای خام یا منجمد را در دمای 300 درجه فارنهایت بپزند، اما این دستگاه ها معمولاً بسیار بزرگ‌تر هستند، زمان بیشتری می‌برند و انرژی بسیار بیشتری مصرف می‌کنند و برای حمل و نقل و غذای گرم سریع در حال حرکت طراحی نشده‌اند. انواع رایج‌تر تا دمای 130 تا 170 درجه فارنهایت گرم می‌کنند که دمای مناسبی برای خوردن است و در محدوده دمایی مطمئنی قرار دارد. همیشه باید دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید و دنبال کنید تا مطمئن شوید که از آنها درست استفاده می کنید.
اگر کارمند اداره یا شرکت هستین یکی از دغدغه های صرف نهار است که اگر شرکت یا اداره شما امکان سرو غذا نداشته باشد این وظیفه بر عهده شما است بنابراین ظرف غذای برقی یک وسیله ایده ال برای کارمندان می باشد چون می توانند به راحتی غذای خود را بدون نیاز به مایکرویو یا اجاق گاز گرم کنند.
 
 
 
مزایا و معایب جعبه ناهار برقی
مزایای استفاده از لانچ باکس برقی این است که می توانید یک ناهار گرم  داشته باشید بدون اینکه مجبور باشید میز خود را ترک کنید و همچنین به راحتی جمع می شوند. فقط ناهار خود را داخل سینی بریزید، درب آن را ببندید و آن را روشن کنید تا ظرف یک ساعت یا بیشتر غذای شما داغ شود.
اما معایبی هم دارد. به عنوان مثال، همه افراد در دفتر می توانند یک ساعت قبل از  ناهار شما آن را بو کنند و از محتویات آن باخبر شوند! بسته به اندازدفتر شما ، این ممکن است زیاد مورد توجه قرار نگیرد. همچنین، با توجه به وابسته بودن به برق شهری ممکن است دز زمان قطع برق یا نبودن تعداد زیاد پریز در محل کار یا تحصیل دچار شکل شوید.
 
بعلاوه، جعبه های ناهار برقی کمی بزرگ هستند. آنها معمولاً با یک دسته عرضه می شوند، اما اگر در حال حاضر در روی میز  دفتر خود چیزهای زیادی قرار دارد، یا اگر آن را می خواهید در کیف کوچک قرار دهید، ممکن است دچار شکل شوید. بعضی در بعضی از مدل های بی کیفیت شما باید نگران نشتی باشید، بنابراین حمل آن به پهلو یا وارونه احتمالاً ایده خوبی نیست.

ظرف غذای برقی از کجا بخرم
شما می توانید غذای برقی را از وب سایت کژال مارکت با قیمت بی نظیر بخرید
 
چگونه ظرف غذای برقی را تمیز کنیم؟
با توجه به دستورالعمل‌های مراقبتی موجود در لانچ باکس ناهار  ، باید تمام اجزای داخلی از جمله درب آن را با دست بشویید. فقط ظرف استیل ضد زنگ و قاشق و چنگال استیل ضد زنگ ارائه شده قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. هرگز دستگاه بیرونی را در آب نشویید یا غوطه ور نکنید زیرا به قطعات الکتریکی آسیب می رساند و ممکن است منجر به برق گرفتگی شود. شستن و آبکشی درب، ظرف استیل، چنگال و قاشق و همچنین ظرف پلاستیکی بسیار آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. از هیچ گونه مواد شیمیایی خشن استفاده نکنید. می توانید از یک حوله کوچک، مسواک، یک اسفنج با صابون ملایم، آب و مایع شوینده استفاده کنید.
  • مقداری آب گرم را با چند قطره مایع ظرفشویی ملایم مخلوط کنید.
  • فقط اجزای داخلی (ظروف، درب، ظرف فولادی ضد زنگ و ظرف پلاستیکی را با احتیاط در آب غوطه ور کنید. جعبه ناهار الکتریکی قابل حمل بیرونی را با قطعات الکتریکی در آب غوطه ور نکنید .
  • اجزای غوطه ور شده را با یک اسفنج یا پارچه پاک کنید و به گوشه ها توجه کنید. جعبه بیرونی ناهار الکتریک را فقط با یک پارچه کمی مرطوب پاک کنید و از دوشاخه های برق دور بمانید.
  • می توانید از مسواک برای تمیز کردن سخت گوشه ها و پاک کردن خرده های گیر کرده استفاده کنید
  • اجزای داخلی جعبه ناهار قابل حمل را با آب جاری بشویید
  • سپس می توانید از یک حوله تمیز برای خشک کردن آن استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید ظرف و ظروف استیل ضد زنگ همراه با جعبه‌های ناهار برقی را خشک کنید ، می‌توانید آن‌ها را در ماشین ظرفشویی بگذارید یا با یک لباس نرم تمیز با دست خشک کنید.
  • اگر بخاری برقی جعبه ناهار کمی بو می دهد، می توانید داخل سینی مقداری جوش شیرین بپاشید، روی آن را بپوشانید و بگذارید صبح بماند، جوش شیرین را پاک کنید، سینی را کاملا آبکشی کنید و با یک پارچه خشک نرم خشک کنید.
  • اگر اجزای ظرف غذای برقی دارای لکه های سرسخت هستند، می توانید خمیری از آب و جوش شیرین درست کنید و قبل از پاک کردن آن مدتی روی لکه ها بگذارید. جوش شیرین همچنین از نشستن باکتری ها روی ظرف غذای برقی جلوگیری می کند . بنابراین لکه ها و بوی بد را از بین می برد.
نکات موثر در مورد استفاده از لانچ باکس الکترونیکی
  1. زمان گرم کردن بستگی به مقدار غذا، دمای بیرون، اینکه آیا غذا قبل از گرم کردن در یخچال نگهداری شده است یا خیر. سعی کنید غذا را حدود 1-2 ساعت قبل از گرم کردن در دمای اتاق نگه دارید. زمان گرم کردن یک وعده غذایی با اندازه متوسط ​​تقریباً 20-30 دقیقه طول می کشد.
  2. اگر غذای شما حاوی مواد غذایی نسبتاً خشک مانند برنج و ماکارونی است، توصیه می شود قبل از حرارت دادن چند قطره آب اضافه کنید تا غذا نرم شود.
  3. با این جعبه کوچک می توانید غذا را بدون مایکروویو گرم کنید. این روش گرمایش بسیار راحت و بسیار کاربردی برای رانندگان کامیون، رانندگان اسنپ و همچنین رانندگان پیک است.

یک جعبه ناهار گرمکن برقی باعث می شود که غذای گرم در دسترس همه باشد، مهم نیست کجا هستند. این نوع جدید از جعبه ناهار، غذای شما را نگه می‌دارد و در عین حال آن را تا دمای بالا گرم می‌کند. استفاده از جعبه غذاخوری برقی مزایای متعددی دارد.

تفاوت با لانچ باکس معمولی
یک ظرف غذای برقی با یک جعبه ناهار عایق شده استاندارد که برای حفظ دمای غذا ساخته شده است متفاوت است. غذای داخل جعبه ناهار عایق شده به ناچار مقدار زیادی یا تمام گرمای خود را در طول روز از دست می دهد. از طرف دیگر، یک جعبه ناهار گرم شده الکتریکی، غذا را در یک زمان از پیش تعیین شده به طور فعال گرم می کند. غذا را به طور یکنواخت گرم می کند بنابراین هر لقمه ای خوشمزه و گرم است. 
جعبه های ناهار گرم معمولا دارای دسته ای برای حمل و همچنین یک ظرف قابل جابجایی برای شستشوی آسان هستند. آنها در اندازه های مختلف هستند - برخی می توانند یک وعده را نگه دارند، در حالی که برخی دیگر چندین وعده را در محفظه های جداگانه نگه می دارند. ویژگی های جعبه های ناهار برقی ممکن است متفاوت باشد، مانند مواد ساخت و بالاترین دمای ممکن گرمایش. اما هدف آنها یکی است.چرا مردم به این نوع واحد تغییر می دهند.
 
مطمئناً، مایکروویو می تواند ناهار شما را گرم کند - اما آنها همچنین تمایل دارند غذای شما را خشک کنند یا حتی آن را بسوزانند. یکی از مزایای جعبه های ناهار برقی این است که کاملاً مهر و موم شده اند و برای محافظت در برابر رطوبت طراحی شده اند. وقتی غذای شما در جعبه ناهار برقی گرم شود، طعم، رطوبت و مواد مغذی خود را حفظ می کند. غذا در رطوبت خودش بخارپز می شود. 
نیازی به نگرانی در مورد سوزاندن غذا، گرم کردن بیش از حد آن یا خوردن یک لقمه از غذای خود که به طور نابرابر گرم می شود وجود ندارد. جعبه های ناهار برقی از یک چرخه حرارت ملایم استفاده می کنند تا غذای شما را تا دمای ایده آل در کل وعده غذایی گرم کنند.
پول بیشتر در جیب شما
هزینه غذا خوردن در رستوران ها چندین بار در هفته اضافه می شود. یک مطالعه نشان داد که غذا خوردن در خارج از خانه تقریباً پنج برابر گرانتر از خوردن غذاهای خانگی است. یک جعبه ناهار گرم بسته بندی یک وعده غذایی گرم را برای محل کار و گرم کردن آن در حین حرکت آسان می کند - و متوجه صرفه جویی خواهید شد.
 
. غذای سالم تر، آسان تر
زمانی که ناهار خود را بسته بندی می کنید، کنترل بیشتری بر میزان کالری مصرفی و موادی که وارد بدن خود می کنید دارید. شما می توانید آگاهانه وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی شما متعادل است. 
غذا همچنین در یک جعبه ناهار گرم شده الکتریکی ایمن تر می ماند. فولاد ضد زنگ و پلاستیک مناسب مواد غذایی آنها به این معنی است که هیچ سمی وارد غذا یا بدن شما در طول فرآیند گرم شدن نمی شود.
 
سایر ویژگی ها و مزایای جعبه های غذاخوری برقی:
  • استفاده ساده: قبل از استفاده از جعبه ناهار برقی خود، نیازی به استفاده از دستورالعمل ها نیست. نظرات مشتریان نشان دهنده این واقعیت است که جعبه های ناهار برقی به راحتی کار می کنند. 
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: ظروف را بردارید و مستقیماً در ماشین ظرفشویی قرار دهید. تمیز نگه داشتن جعبه ناهار برقی خود آسان است.
یک جعبه ناهار گرم شده برقی فقط برای دفتر و محل کار نیست. می توان از آن برای چندین هدف دیگر استفاده کرد، از جمله:
  • کمپینگ
  • سفرهای طولانی با ماشین
  • مسافرت کردن 
  •  مهمانی
 

 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.