بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

بهترین ایده های نظم دهی لوازم آرایش برای فضاهای کوچک

بهترین ایده های نظم دهی لوازم آرایش برای فضاهای کوچک

 اگر شما هم عاشق لوازم آرایشی و زیبایی و میکاپ هستید اما هیچ‌وقت فضای کافیبرای نگه‌داشتن آن ها نداشتید و وقتی می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، نمی‌توانید محصولات خاصی را پیدا کنید حتما این پست را بخوانید در اینجا بهترین ایده های نگهداری و نظم دهی لوازم آرایشی برای فضاهای کوچک آورده شده است.

 
 

فضای کوچک و فضای نگهداری محدود مشکل بزرگی است که بسیاری از ما داریم! در اینجا چند راه حل ذخیره سازی عالی وجود دارد که  عالی کار می کنند

بهترین ایده های نظم دهی لوازم آرایشی برای فضاهای کوچک

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، بسیاری از برندها کیف‌های آرایشی زیبایی دارند که عالی به نظر می‌رسند، اما من دوست دارم چیزهایی مانند سینی یا کشوهای اکریلیک پیدا کنم تا بتونم به داخل آنها هم نگاه کنم و هر وقت دلم خواست لوازم را پیدا کنم.
ظروف طلایی نیز راهی عالی برای تکمیل نظم دهنده های آرایشی هستند تا بتوانید از لوازم آرایش خود به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام یا اتاق خواب خود استفاده کنید!

# 1 نظم دهنده آرایش اکریلیک
این نظم دهنده وسایل آرایشی عالی است زیرا دارای کشوها و محفظه های با اندازه های مختلف است بنابراین هر مورد فضای مخصوص به خود را دارد. همچنین اگر فضای کشو زیادی در دسترس ندارید این مورد عالی است.
گزینه های زیادی متناسب با محصولات شما وجود دارد. سعی کنید بر اساس دسته بندی (رژلب ها در یکی، پالت های سایه چشم در دیگری، و غیره...) مرتب کنید و سپس می توانید نظم دهنده ها و مواردی را پیدا کنید که به خوبی با آنها مطابقت داشته باشند.


شماره 2 سینی شیشه ای آینه ای
من عاشق زمانی هستم که نظم دهنده می تواند به عنوان دکور نیز عمل کند و سینی شیشه ای آینه ای دقیقاً  از همین مورد است. از آن برای نمایش لوازم ضروری روزانه، عطر یا مراقبت از پوست خود استفاده کنید. بالای یک روشویی خیلی زیبا به نظر می رسد.
سینی شیشه ای بسیار زیبا است، بنابراین برای کنار روشویی یا کمد شما عالی به نظر میرسد. می توانید عطرها یا رژ لب های خود را به نمایش بگذارید. سعی کنید حلقه ها و دیگر جواهراتی که روزانه استفاده می کنید را در آن نگهداری کنید.



شماره 3  نظم دهنده کشو
اگر به فضای کشو دسترسی دارید، این نظم دهنده های  کشو عالی هستند. آنها به راحتی در داخل کشوهای شما قرار می گیرند در حالی که شکاف های جداگانه ای برای همه محصولات شما ایجاد می کنند.
می توانید آنها را جدا کرده و با هم ترکیب کنید تا متناسب با کشوها و محصولاتتان باشد. این نظم دهنده ها موارد مخصوص لوازم آرایشی  دارند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد) اما نکته جالب در مورد آنها این ست که می توانند هرجایی استفاده شوند  بنابراین حتی می توانید از موارد اضافی خود در آشپزخانه یا دفتر خانه خود استفاده کنید.


#4 کیف آرایشی با تقسیم کننده
ممکن فکر کنید این ها  فقط برای سفر هستند ، اما خبر خوب این است که می توانید از آن در خانه استفاده کنید تا به راحتی وسایل ضروری روزمره خود را مرتب کنید. همه ما چیزهایی داریم که روزانه از آنها استفاده می کنیم و باید به سرعت آنها را پیدا کنیم.
این جعبه ها دارای تقسیم‌کننده‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را متناسب با محصولات خود جابجا کنید تا همیشه از تناسب کامل اطمینان حاصل کنید!
یک ایده عالی این است که همه چیز را به ترتیب از هم جدا نگه دارید، بنابراین یک قسمت به مراقبت از پوست شما و یک قسمت به آرایش شما اختصاص داده می شود. به این ترتیب شما همیشه می دانید زمانی که به دنبال یک محصول خاص هستید کجا دنبالش بگردید.




شماره 5  نظم دهنده براش آرایشی
برس های آرایشی بسیار مهم هستند که مرتب و تمیز نگه داشته شوند. من از برس های زیادی استفاده می کنم و دوست دارم براش های آرایش چشمم را از برس های صورتم جدا نگه دارم. به همین دلیل به دنبال نظم دهنده های هستم که فضاهای متعددی دارند .

 
توصیه می‌کنم وقتی برس‌ها را کنار می‌گذارید، از روی صورت‌تان استفاده کنید یا آن‌ها را در کابینت قرار دهید یا از یک جا برس با روکش استفاده کنید تا ذرات گرد و غبار و چیزهای دیگر مانند آن روی برس‌هایتان نریزند. همچنین خوب است به یاد داشته باشید که برس های خود را هر چند هفته یکبار بشویید!همانطور که می بینید من از طرفداران نظم دهنده های اکریلیک هستم زیرا آنها واقعا به نمایش زیبایی لوازم آرایش کمک می کنند. و همچنین کمک می کند تا بتوانید همه چیز را به راحتی ببینید. وقتی محصولات زیادی دارید، بدتر از این نیست که نتوانید بفهمید چه محصولی کجاست و مجبور شوید آن را جستجو کنید.
 
شماره 6 سازمان دهنده پالت
این نظم دهنده های پالت بسیار عالی هستند و کشوهای شما را از شلوغی دور نگه می دارد! شما می توانید تمام پالت های سایه چشم خود را به صورت عمودی ذخیره کنید و با طراحی شفاف آن را به راحتی استفاده کنید.
 


# 7 نظم دهنده لوازم آرایش چرخشی
اگر فقط یک محصول برای مرتب کردن لوازم آرایش خود می خواهید، این همان است. به صورت عمودی روی هم قرار می‌گیرد ، کمترین فضا را اشغال می‌کند و محفظه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا واقعاً برای همه محصولات شما مناسب باشد. همچنین 360 درجه می چرخد ​​تا بتوانید به راحتی آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.
 

 
اینها زمانی بهترین هستند که فضای کانتر زیادی ندارید زیرا اینها برای بسیاری از محصولات آرایشی  مناسب هستند. خوب است که می توانید همه چیز را ببینید و همچنین به راحتی می توانید آن را پیدا کنید!

اگر نمی خواهید برای خرید استند آرایشی هزینه کنید راه های زیادی برای مرتب کردن لوازم آرایش خود بدون نیاز به خرید وجود دارد. شما می‌توانید از شیشه‌ها و ظروف قدیمی برای ساختن نظم دهنده لوازم آرایشی خود استفاده کنید.
 
 شیشه شمع
برای یک کار ساده و سریع، یک شیشه شمع را تمیز کنید تا برس های خود را نگه دارید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که یک بطری آب را به اندازه ای بجوشانید که کف شیشه شمع را بپوشاند. ظرف را داخل شیشه بگذارید و موم با حرارت ذوب می شود و سپس می توانید آن را بیرون بریزید. مراقب باشید که موم داغ خواهد شد!
اگر تعداد زیادی شیشه شمع دارید، آنها را جمع کنید و به هم بچسبانید تا رژ لب ها و فونداسیون های خود را نیز در آن قرار دهید!

 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.