بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

راهنمای خرید براش های آرایشی صورت (براش مخصوص کرم پودر ،براش کانسیلر،براش رژ گونه )

راهنمای خرید براش های آرایشی صورت (براش مخصوص کرم پودر ،براش کانسیلر،براش رژ گونه )
در پست براش های آرایشی مخصوص صورت و گونه ها را بررسی می کنیم. این براش ها شامل برس براش هایی برای کرم پودر ، پودر ، رژگونه ، کانسیلر است . ما به اندازه و شکل موهای براش نگاه می کنیم و نکاتی در مورد استفاده از آنها را بیان می کنیم .

برس های براق کننده و کانتورینگ



هدف: تعریف و کانتور با رژگونه پودر فشرده و فشرده ، سایه زن ، هایلایتر و برنزر.
شکل: یک برس رژگونه کوچکتر از یک برس پودری است اما از نظر شکل مشابه است. این باید دارای موهای نرم و انعطاف پذیر با شکل گنبد گرد باشد - این به ایجاد آرایش پراکنده نرم کمک می کند. نسخه های زاویه دار قلم موی رژگونه نیز وجود دارد - اینها برای ایجاد خطوط رژگونه مشخص تر مناسب هستند.
نکات: با لبخند زدن در جای مناسب سرخ شوید و رنگ را روی سیب گونه ها بگذارید. از وارد شدن بیش از وسط چشم به سمت بینی خودداری کنید ، زیرا این حالت شما را سرخ می کند (مگر اینکه در دوره ای که این کار مد بود مد نظر داشته باشید

برس های کانسیلر



هدف: استفاده از کرم و کانسیلر مایع برای پوشاندن لکه ها ، لکه های قرمز ، تغییر رنگ پوست و تیرگی زیر چشم. فونداسیون های پودری فشرده یا مواد معدنی سست نیز می توانند به همان شیوه برای پنهان کردن این مناطق استفاده شوند.
شکل: کانسیلر باید دقیقاً روی ناحیه مورد نظر استفاده شود ، بنابراین برس های کانسیلر دارای موهای سفت و متراکم با انتهای مخروطی هستند. به شما این امکان را می دهد که از نوک آن برای کاربرد دقیق در نواحی کوچک پوست استفاده کنید. موهای صاف و معمولاً با موهای مصنوعی ساخته می شوند.
نکات: شما فقط باید مقدار کمی از محصول را مستقیماً روی ناحیه مورد نظر بمالید ، به ویژه هنگام استفاده از یک محصول با رنگدانه بالا. لبه ها را روی پوست اطراف نرم کنید. به یاد داشته باشید که یک کانسیلر کرم را با پودر با فشار ملایم کمی پودر به کرم ست کنید

برس تخت
هدف: از این برس چند منظوره می توان برای ترکیب و صاف کردن پایه ، استفاده از رژگونه ، برنزر و پودر و استفاده از پایه های پودری معدنی و فشرده استفاده کرد. 
شکل: یک برس بزرگ دایره ای با یک قسمت صاف برش خورده. موها نرم و انعطاف پذیر هستند.
نکات: پس از استفاده از هرگونه کرم پایه ، این برس را به آرامی روی صورت خود بچرخانید تا برنامه کاربردی واقعاً رنگ آمیزی ، مخلوط و یکدست شود. پودر معدنی و پودر فشرده را با حرکات دایره ای کوتاه روی تمام صورت خود بمالید.

براش مخصوص کرم پودر :

براش مخصوص کرم پودر
 
هدف: استفاده از هرگونه کرم یا پایه مایع روی صورت و بدن.

 بهترین براش کرم پودر  باید کرم پودر را به طور یکنواخت بر روی پوست پخش کرده و بدون ایجاد آثار براش یکنواخت شود. همچنین می توانید از براشکرم پودر برای ماسک صورت استفاده کنید. داشتن برس آرایشی کرم پودر ضروری نیست - یک اسفنج آرایشی مرطوب هم خوب کار می کند ، اما  با داشتن آن همه چیز به دلخواه تنظیم می شود.

شکل: این براش  با ابعاد متوسط ​​و معمولاً با موهای مصنوعی ساخته می شود. موها دارای استحکام و کمی انعطاف پذیری هستند و به آنها اجازه می دهد در اطراف خطوط صورت خم شوند. موها به صورت متراکم بسته شده و به لبه خود باریک می شوند.

نکات: براش را روی مقدار کمی کرم پودر بزنید . از مرکز صورت خود شروع کرده و به سمت بیرون حرکت کنید ، از یک حرکت دایره ای شکل در سراسر صورت استفاده کنید. از نوک موها برای وارد شدن به تمام گوشه های صورت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پایه را از خط فک روی قسمت بالای گردن مخلوط کنید تا از لبه شدن جلوگیری شود.
 
برس کابوکی


هدف: برای پخش کردن محصولات پایه معدنی پودری و استفاده از آنها برای پوست بدون عیب و نقص استفاده میشود .

شکل: براش کابوکی یک برس کوتاه و چرب متمایز دارد که پر از موهای نرم و گنبدی شکل است (کمی شبیه برس اصلاح).

نکات: ابتدا مقدار کمی پودر معدنی را به درب قابلمه بریزید. سپس برس کابوکی را روی پودر بچرخانید و پودر اضافی را دوباره به جعبه باز گردانید. برای زدن محصول از حرکات وسیع ، گسترده و دایره ای استفاده کنید و تا زمان یکنواخت شدن پوشش روی صورت خود بچرخید. به جای این که در بار اول سنگین عمل کنید ، لایه به لایه پوشش دهید.

برس پودر



هدف: برای از بین بردن درخشندگی و ایجاد پایه آرایشی ، پودر فشرده را روی صورت به صورت  غبار  پخش کنید. با این کار هرگونه پودر اضافی حذف می شود(به ویژه پس از استفاده از پودر برای ایجاد لایه کرم پودر). استفاده از محصولات پودر براق کننده یا برنزه کننده روی بدن مفید است.

شکل: برس پودری بزرگترین برس آرایشی برای صورت است. دارای موهای بلند ، نرم و کرکی به شکل گنبد گرد است

نکات: برای مالیدن پودر ، یک یا دوبار برس خود را به آرامی در پودر بچرخانید ، هر مقدار اضافی را بردارید و آن را با حرکات دایره ای بزرگ روی صورت خود بکشید. قلم مو را روی صورت خود نگه دارید تا زمانی که پودر به طور مساوی توزیع شود و مقدار اضافی قابل مشاهده وجود نداشته باشد. پودر اضافی را با یک برس پودر تمیز پاک کنید.
 
 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.