بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

چگونه مثل یک آرایشگر حرفه ای از ریمل استفاده کنیم ؟

چگونه مثل یک آرایشگر حرفه ای از ریمل استفاده کنیم ؟
ریمل را قسمت پایانی برای آرایش خود قرار دهید - بعد از سایه چشم ، خط چشم و سایر قسمت های آرایش چشم  که استفاده می کنید نوبت به ریمل میرسد تا ظاهر شما را کامل کند. اما قبل از شروع به کشیدن ، زمان انتخاب ریمل مناسب مژه های شما است. آیا بدنبال ریمل حجم دهنده ، ریمل افزایش دهده طول ، ریمل فر کننده یا همه موارد بالا هستید؟ هر نوعی از ریمل  را انتخاب کنید ، این مقاله آنرا پوشش می دهد و  این تکنیک های  بی عیب و نقص برای هر ریمل مژه ای کار می کند.
ریمل اسنس
 
مرحله 1: مژه های خود را فر کنید
قبل از استفاده از ریمل ، از فرمژه برای بلند کردن مژه ها استفاده کنید. این کار باعث می شود ریمل شما بهتر به مژه های شما بچسبد. یک فر مژه  را با یک پد گرد انتخاب کنید ، ، تا جایی که ممکن است بدون ضربه زدن به خط مژه نزدیک شوید.
 
مرحله 2: از پرایمر مژه استفاده کنید
درست همانطور که قبل از کرم پودر از پرایمر برای پوست خود استفاده می کنید ، پرایمر مژه به ریمل شما قدرت ماندگاری بیشتری می بخشد. همچنین به ضخیم شدن و جدا شدن مژه ها کمک می کند و آنها را کاملاً برای ریمل آماده می کند. یک یا دو لایه پرایمر را روی مژه های بالا و مژه های پایین بکشید و حداقل 30 ثانیه صبر کنید و از ریمل استفاه کنید .
 
مرحله 3: روی مژه های بالا و پایین خود ریمل بزنید
 
احمقانه به نظر می رسد ، اما نحوه بیرون آوردن برس ریمل مژه از محفظه ریمل می تواند بر کیفی ریمل زدن شما تأثیر بگذارد. صرف نظر از اینکه از کدام محصول استفاده می کنید (ما ریمل اسنس صورتی اصل یا ریمل بنفش کالیستا از نظر حجم و طول توصیه می کنیم ) ، برس را از محفظه ریمل خارج کرده و مواد اضافی را در لبه محفظه پاک کنید. این به شما کمک می کند از ایجاد مژه های چاق و سنگین جلوگیری کنید. همچنین ، برس را داخل و خارج محفظه ریمل پمپ نکنید - این می تواند در واقع مواد ریمل را خشک کند. 
برای استفاده از ریمل ، به بالا نگاه کنید ، برس را در قسمت پایین مژه های بالا قرار دهید و آن را به جلو و عقب تکان دهید و پایه مژه ها را بپوشانید. سپس برس را به سمت نوک مژه ها به سمت بالا بکشید ، مطمئن شوید که هر قسمت از مژه های خود را هنگام کشیدن می پوشانید و به آرامی حرکت می کنید تا از جمع شدن جلوگیری شود. تا زمانی که به ضخامت و ظاهر دلخواه خود برسید ، لایه های دیگری از ریمل بزنید ، مراقب باشید که ریمل در بین لایه ها خشک نشود (این می تواند مژه های شما را شکننده و ضعیف کند).
وقتی صحبت از مژه های پایینی شما می شود ، باید مراقب باشید که از ریمل زیاد استفاده نکنید و توده ایجاد نکنید. از آنجایی که مژه های پایینی شما عموماً ظریف تر از مژه های بالایی شما هستند ، هر قسمت برآمدگی به ویژه نمایان می شود. برای جلوگیری از این امر ، از نوک برس استفاده کنید و ریمل خود را دقیقاً در ریشه مژه ها بمالید و موها را برای یک لایه یکنواخت به جلو و عقب تکان دهید.
 
ریمل بنفش کالیستا
 
 
مرحله 4: تمام مژه های خود را بپوشانید و جدا کنید

 
برای اطمینان از اینکه همه مژه ها را می پوشانید ، وقتی به گوشه های بیرونی و داخلی چشم ها و مژه های دور دست می رسید ، برس خود را به صورت عمودی زاویه داده و به آرامی در مقابل آنها بکشید. این به اطمینان از پوشش یکنواخت تر کمک می کند. در مرحله بعد ، قلم مو را به یک زاویه مورب به سمت پایین تغییر دهید و به آرامی روی چشم خود حرکت دهید ، به طوری که موهای برس شما به نوک مژه های بالایی شما برخورد می کند. این باعث جدا شدن آنها و حذف هرگونه توده می شود.
 
مرحله 5: هر گونه لکه را پاک کنید

 
پوشش ریمل می تواند نامرتب باشد و گاهی روی پلک ها و پوست اطراف چشم کثیف شود. این اتفاق برای بهترین  آرایشگران حرفه ای هم می افتد. خوشبختانه درست کردن آن بسیار ساده است. هرگونه محصول باقی مانده را با پاک کننده آرایش چشم ملایم حذف کنید -
انواع ریمل
 
7 نکته برای بالا بردن کیفیت ریمل زدن
 

اکنون که اصول اولیه را فرا گرفته اید ، بزارید چند تا نکته تستی هم با هم مرور کنیم !
 
نکته شماره 1: از کارت ویزیت استفاده کنید

کارت ویزیت شما نه تنها برای شبکه سازی شغلی مناسب است بکه هنگام استفاده از ریمل ، اگر یک کارت ویزیت را پشت مژه های خود قرار دهید. پلک های شما بدون لکه و سایه چشم سالم باقی می ماند.
 
نکته شماره 2: از ریمل بعنوان خط چشم  استفاده کنید

آستر دستی ندارید؟ مشکلی نیست. اجازه دهید ریمل شما دوتا کار را باهم را انجام دهد. یک برس کوچک خط چشم مانند برس میکرو را روی قسمت پلاستیکی برس ریمل بکشید. آن را به آرامی در امتداد خط بالای مژه بکشید و از گوشه داخلی چشم خود به سمت بیرون حرکت کنید.
 
نکته شماره 3: هر دو طرف مژه های خود را بپوشانید

اگر فکر می کنید ریمل فقط در زیر مژه ها قابل استفاده است ، دوباره فکر کنید. برای مژه های مگا ضربه قوی (به نظر می رسد ضخیم و تیره هستند) ، آنها را از هر دو طرف بپوشانید. بعد از زدن ریمل زیر مژه ها ، با برس به داخل برگردید و به آرامی آن را از بالای ریشه تا نوک بالای مژه های خود حرکت دهید.

نکته شماره 4: پودر شفاف کننده را بین لایه ها بمالید

بله ، پودر شفاف کننده  می تواند مژه ها را ضخیم تر و پرتر نشان دهد. بعد از یک لایه ریمل ، کمی پودر را روی نوک مژه ها بمالید ، سپس یک لایه دیگر به آن اضافه کنید تا ظاهر آن تمام شود.

نکته شماره 5: برس را به صورت عمودی نگه دارید تا به مژه های کوچک پایین ضربه بزنید.

گاهی اوقات پوشاندن  موهای کوچک بسیار سخت است ، به خصوص بدون لکه های بزرگ.  میله را راست نگه دارید ، مژه های پایینی را به آرامی فشار دهید و تک تک رشته ها را بپوشانید.

نکته شماره 6: بگذارید لکه ها قبل از پاک کردن خشک شوند

این ترفند پاکسازی را برای از بین بردن لکه ها امتحان کنید: بگذارید ابتدا خشک شوند. سپس یک پنبه روی پلک خود بکشید و هر نوع آرایش که قرار نیست آنجا باشد را بردارید.

نکته شماره 7: از برس لب روی مژه های پایینی خود استفاده کنید

 یک برس مخصوص لب های خود  برای ریمل زدن ، استفاده کنید . این برس کوچک و دقیق می تواند کوچکترین مژه ها را بپوشاند و یک پوشش صاف (و نه خیلی ضخیم) به آنها بدهد.
 
 

شما چه نکاتی را برای ریمل زدن بهتر استفاده می کنید ؟
 
 
 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.