بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

آیا شما عودهای خود را به روش صحیح روشن می کنید؟

آیا شما عودهای خود را به روش صحیح روشن می کنید؟
آیا شما عودهای خود را به روش صحیح روشن می کنید؟
 
داشتن بهترین  جا عودی و نگهدارنده چوب عود خوشبو کننده ، تنها راه برای بدست آوردن بهترین و بدون دردسر تجربه از سوزاندن عود است. عود یکی از ملزومات اصلی در مکانهای مذهبی است. در طول سال ها ، عودها  محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و معمولاً به عنوان خوشبو کننده هوا در خانه و اداره نیز استفاده می شوند. برای اکثر طرفداران عود در سرتاسر دنیا ، مهم است که بدانند چگونه عود را با خیال راحت بسوزانند. سوزاندن بخور بدون دانش کافی می تواند فاجعه بار باشد ، به ویژه هنگامی که اجسام قابل اشتعالی در نزدیکی  آن وجود دارد.
 
علیرغم اینکه عودها بسیار دوست داشتنی هستند اما خاکستر آنها می تواند به راحتی محیط کار یا خانه شما را کثیف کند و تمیز کردن آن تبدیل به کار دشواری شود . استفاده از یک نگهدارنده و جا عودی مناسب برای اهداف زیبایی و استفاده از عود بسیار مهم می باشد. در غیر این صورت ، اتاق نشیمن ، اتاق کار ، دفتر کار یا میز کنار تخت شما با خاکستر ناخواسته پوشانده خواهد شد.

با وجو تعداد تنوع زیاد جا عودی در بازار انتخاب جا عودی مناسب سخت و دشوار است ما در این پست چند جا عودی مناسب را برای سوزاندن عود به شما معرفی می کنیم شما می توانید از این جا عودی به راحتی استفاده کنید بدون اینکه نگران پرت شدن خاکستر به اطراف باشید . این جا عودی طراحی ساده و در عین حال هنری دارند که هم می توان از آن به عنوان مشعل و هم نگدارنده خاکستر استفاده کرد .

جا عودی مدل پیرمرد




جا عودی مدل آبشاری




جا عودی مدل فنگ شویی

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.