بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

خوشبو ترین عودهای دست ساز و هندی در ایران(1399)

خوشبو ترین عودهای دست ساز و هندی در ایران(1399)
همیشه روشن کردن عود کار دلپذیری بوده است ، خاطرات عاشقانه را در ذهن تداعی می کند ، محیط خانه و محل کار شما را معطر کرده و با تمرنات یوگا ، مراقبه و آرامش و افزایش میل جنسی در خانه عجین شده است . شما چگونه بهترین و خوشبو ترین عود را انتخاب می کنید . انواع مختلفی از عودهای دست ساز از جمله عودهای هری دارشن ،Hem، Sanadal ، Acharya ، طبیعی ،دست ساز و هندی  در بازار موجود است که کافیست با کسب کمی دانش آن ها را انتخاب کنید . در این پست پرطرفدار ترین عود های معطر در بازار ایران مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .

عود دست ساز هندی آچاریا لوندر Lavender (اسطوخودوس)

عود آچاریا Acharya برند Nandita یکی از بهترین رایحه ها در صنعت عود شناخته می شود و در سراسر دنیا استفاده بسیار دارد.
سری عود های آچاریای برند ناندیتا همگی دارای رایحه هایی خاص و دوست داشتنی هستند. در مدل لوندر Lavender شرکت ناندیتا با تکیه بر رایحه ی دوست داشتنی گیاه اسطوخودوس (Lavender) ترکیبی عالی و آرامش بخش را به وجود آورده است.
کاربرد عود آچاریا لوندر (اسطوخودوس) برای آوردن صلح، آرامش، انرژی و توازن در محیط پیرامون بوده و همچنین دارای خاصیت ضد اضطراب ، ضد افونی کننده ، آنتی بیوتیک ، باز کننده ذهن ، ضد تشنج ، ضد ویروس ، ضد افسردگی و تقویت اعصاب و روان است.اسطوخودوس دارای عطر و بوی لذتبخش ملایم است از زمان رم باستان استفاده های متنوعی از این گیاه خوشبو  می شده است.


عود دست ساز هندی آچاریا لوندر Lavender (اسطوخودوس)















عود خوشبو کننده بیک مدل SANDAL مجموعه 6عددی



عود دست ساز کاماسوترا  Kamasutra


امروزه استفاده از عودها یکی ازراه های ایجاد فضایی به دور از استرس در زندگی روزمره است. عود kamasutra با رایحه ای ملایم،می تواند در ایجاد فضایی آرامش بخش بسیار موثر باشد.کمک به بالا رفتن میل جنسی. 

عود هم (HEM) مدل Rain Forest (جنگل بارانی) 6 بسته 20 عددی


عود هم (HEM) مدل Rain Forest (جنگل بارانی)

عود هم (HEM) مدل Rain Forest  (جنگل بارانی)
بوی این عود ترکیبی از کاج ، صنوبر ، اکالیپتوس ، اربرویتا و علفزار است.  چوب های این عود مطابق روش سنتی ماسالا با خلوص طبیعی ، با دست رول می شوند بنابراین این عود کاملا دست ساز است . بوی خوشایند این عود  به سرعت پخش شده و هوای خانه شما را معطر می کند . عود Rain Forest (جنگل بارانی) شما را با رایحه ی عمیق و رزین خود به دنیای دیگری می برد. بوی عود Rain Forest  احساس سبکی و روحیه بالایی زا به شما می بخشد  با توجه  به مدت زمان سوختن طولانی آن   حدود 40 دقیقه  ،  عطر مورد علاقه شما برای مدت طولانی در  مکان باقی می ماند. این عود در بنگالور (هند) ساخته شده و ضخامت هریک از چوب های آن 22.8 سانتی متر است .

هر جعبه از عود هم (HEM) مدل Rain Forest حاوی شش بسته بیست تایی از چوب های عود می باشد .

عود خوشبو کننده دارشان مدل Captain Black

عود خوشبو کننده دارشان مدل Captain Black

عود خوشبو کننده بیک برند مدل African Lions


عود هفت شیر آفریقا (lion African7): تقویت‌کننده اعصاب، آرام‌ بخش درونی، رفع فشارهای عصبی و ناآرامی، ضد استرس و اضطراب و همچنین بدلیل رایحه بسیار دل‌انگیز عود هفت شیر آفریقا موجب گردیده یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین عودها شناخته شود.
نکته مهم : جهت امکان خروج امواج و انرژی های منفی محیط و ورود هوا و انرژی های مثبت ، امکان جابجایی هوا را با باز کردن درب و یا پنجره ها مهیا کنید.

اگر
در استفاده از عود تازه کار هستید لطفا راهنمای خرید عود را مطالعه کنید

دلایل خرید عود
 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.